VA/PA – Office Management
Minder tijd kwijt zijn aan de operationele zaken van je onderneming en meer tijd voor innovaties en verbeteringen aan je bedrijf zelf.
Uitvaller door (langdurige) ziekte en flexibel zijn in de invulling?
Dan zoek je mij!
Een waardevolle aanwinst voor het optimaliseren van operationele efficiency.
Van enkele uren per maand tot meerdere uren per week.
Alles professioneel uit handen zodat jij je kunt focussen op datgene waar jíj goed in bent.
Krijg weer ruimte voor leuke dingen!
Coördinator van jouw bedrijf
Dat ik goed ben in coördineren en organiseren is wel gebleken afgelopen jaren. De reviews hier op mijn website vanuit mijn werkzaamheden als o.a. ceremoniemeester in de trouwbranche liegen er tevens niet om.
De hele ’toko’ op sleeptouw nemen met mijn enthousiasme, een scherp oog voor detail en mensen ontzorgen is mijn kracht.
Ik ben bedreven en heb jarenlange ervaring als office manager en directieassistente . Ik specialiseer me in coördinatie, klantcontact en virtuele assistentie, allemaal vanuit mijn eigen bedrijf onder de noemer “Coördineren”.
Mijn vaardigheden omvatten effectief beheer van administratieve processen, het stroomlijnen van communicatie en het bieden van ondersteuning op afstand én op locatie.
Voeg me gerust toe op LinkedIn en lees ook hier eens mijn reviews op zakelijk gebied en oordeel zelf.
Zoek jij rust? Neem dan contact met me op voor een vrijblijvend kennismakinggesprek.
Tarief: 49,- per uur /